כסף באינטרנט עם מוצרי PLR ככה תיקחו בעלות מידית על מוצרים דיגיטליים מניבים

יש חלום שכל יזם דיגיטלי יכול להזדהות איתו - להשקיע מינימום זמן בשביל מקסימום כסף • ג'ון אלגורט כאן כדי להסביר לכם הם מוצרי PLR, ואיך הוא משוכנע שגם אתם יכולים לעשות מהם הרבה כסף באמצעות בעלות על מוצרים דיגיטליים מניבים

איך החיסרון המשמעותי ביותר של מוצרי PLR יכול להיות יתרון משמעותי עבור קוראי המאמר הזה?

PLR זה ראשי תיבות של Private Label Right. במוצרי PLR הבעלים בעצם מעניק ללקוח את זכויות היוצרים במוצר, זאת בהתאם לסוג מסוים של רישיון. מדובר במוצר דיגיטלי, שמהווה הזדמנות מצוינת לעשות כסף באינטרנט – במיוחד עבור יצרני תוכן ושותפיהם העסקיים. זה תחום מטורף, שבאמצעותו ג'ון אלגורט, מייסד שיטת "ריברנרד מיליונר", שיפר את העסק והביא אותו למצב שהוא מרוויח פי עשרה ממה שהרוויח לפני כחמש שנים. את מוצרי ה-PLR ניתן למכור, לשווק ולקחת 100 אחוזים מכל מכירה, כאילו מדובר במוצר שלנו.


מוצרי PLR מגיעים במגוון סוגים ורישיונות שונים אותם ניתן למכור. ישנם מספר סוגי רשיונות, ולכן, לא בהכרח ניתן לעשות במוצר כל מה שתרצו. לכל מוצר ברחבי הרשת יש רישיון והגבלות משלו.
מכאן, נרצה להסביר קודם מה הבעיה העיקרית בתחום ה-PLR. ולמה אנחנו מתחילים מהבעיה? כי יש לנו את הפתרון המיטבי עבורכם. 

במוצרי PLR יש פוטנציאל כלכלי אדיר, כי כולם רוצים לקחת כאן ועכשיו בעלות על מוצר דיגיטלי שכבר קיים, קורס או תוכנה ולמכור את זה כאילו זה שלהם. זה משתלב עם החלום הישראלי, לעשות כמה שיותר כסף עם כמה שפחות מאמץ. PLR תחסוך לכם המון זמן וכסף. לדוגמה, בשביל לפתח תוכנה, בתי תוכנה יגידו לכם שאתם צריכים להשקיע לפחות 100 אלף שקלים רק בשביל שיתחילו לדבר איתכם. [geekmaghighlight]בריברנד מיליונר כבר עשיתי בשבילכם את העבודה הקשה.[/geekmaghighlight] נסביר בהמשך.

 

הבעיה המרכזית – שאתם יכולים להפוך ליתרון

דוגמה נוספת, אם תרצו לפתח בעצמכם קורס, תצטרכו לשבת שעות על גבי שעות, לערוך ולהקליט את הסרטונים (ומי שמכיר את ג'ון אלגורט, יודע שיש לו ניסיון עם סרטונים, מוצרים דיגיטליים ומדריכים אינטרנטיים ועוד). תחום מוצרי ה-PLR מקצר לכם את הדרך משמעותית.

אז מה למדנו עד כה? שאנחנו יכולים לרכוש רישיון על אי אלו מוצרים דיגיטליים – ולמכור אותם כאילו הם שלנו (על פי סוגי הרישיון). על פניו, הרעיון הוא מדהים. אז מה הבעיה? שרוב המוצרים הם מאוד מאוד זולים, נראים רע, לא מושקעים, מעפנים וחסרי ערך. מדובר במוצרים מאוד מיושנים, שעבר זמנם, ולכן, להציע אותם לאנשים בתשלום, ואף לתת אותם בחינם יפגע בשם הטוב שלכם, ואיך אומרים, "טוב שם טוב משמן טוב".

שווה לכם מאוד לצפות בסרטון שהטמענו בתחילת המאמר, שם אלגורט מסביר על PLR ומדגים מהו תוכן מעפן, לעומת התוכן המעולה והמושקע שהוא בעצמו מייצר. ב-PLR יש פוטנציאל עצום ולא ממומש, כאשר מעל 90% מהמוצרים המוצעים באתרי PLR הם באיכות ירודה שחוזרים על עצמם. אם נחפש בגוגל "PLR" נמצא המון אתרים, שכולם מציעים לנו את אותם הדברים. המוצרים לא חדשים, לא ממש מעניינים – וגם משפכי השיווק שלהם מיושנים, לדוגמא אתם מוזמנים להיכנס לאתר Plr Database. המוצרים בו כבר יגרמו לכם להבין לבד מדוע מדובר על תחום שאיננו חם ובועט – ואם תמשיכו לקרוא תבינו איך דווקא אתם יכולים לעשות שם המון כסף!

מוצרי PLR ,מוצרים דיגיטליים, כסף באינטרנט, נכס דיגיטלי מניב

לדוגמא, הורדנו מהאתר מדריך וידאו משנת 2020 שנקרא בתרגום חופשי "אמנות סגירת הדילים" (Deal Closing Secrets). כפי שציינו, רוב הסרטונים הם ברמה מאוד נמוכה, שנעשים בתוכנת Text To Speech – כלומר, אין ממש בן אדם שמדבר, אלא קריינות, ממש כמו גוגל טרנסלייט. טון מונוטוני ורובוטי של אדם שמדבר מאחורי מצגת לא מושקעת. בסופו של דבר, לאחר שהורדנו את אותו הסרטון על סודות סגירת העסקה, ראינו מסך לבן עם כיתוב שחור. הפעם ברקע היה אדם אמיתי שדיבר עם קול רובוטי. ברוב המקרים הקורסים הללו לא נותנים ערך מוסף ללקוח. יש פלגאינים זולים, דברים ישנים ואף דברים שלא חוקי להשתמש בהם
מכירות, כסף באינטרנט. נכס דיגיטלי

 וכאן קבור הפוטנציאל. יש הבדל עצום בין המוצרים של ריברנד מיליונר לבין הממוצע ב-PLR.
בואו נבחן את הגרפיקות. ושוב, לא הופתענו. מוצרים זולים ולא שימושיים. כמעט בלתי אפשרי למצוא מוצר PLR איכותי.
מאמרי PLR, אלמוג קינן, כסף באינטרנט, נכסים דיגיטליים

אז מה האפשרויות שלכם:

לייצר מוצר PLR איכותי משלכם כמו לדוגמא קורס דיגיטלי זה לא עבודה של כמה שעות… זה חודשים, ואף שנים של עבודה. 

לרוב הקוראים, אופציה מספר 2 לא באמת רלוונטית, נכון?!
מכאן, הגענו לבשר של המאמר. אנחנו מאוד מקווים שנהניתם מהקינוח וממנת הפתיחה. בואו נדבר על הדבר האמיתי.

PLR CHASHIER! אתם יכולים לשווק מוצרי PLR באמת איכותיים, של ג'ון אלגורט, ולתת ערך ללקוחות שלכם. למשל, הקורס הדיגיטלי לשופיפיי של אלגורט, שעל תהליך היצירה שלו הוא אומר: "במשך שנתיים לא היו לי חיים! כל מה שעניין אותי הוא רק לדייק מסרים, לעבוד מול הפרילנסרים הכי טובים בשוק, בקושי ראיתי את אשתי! עד שמכרתי את הקורס ועשיתי עליו הרבה מאוד כסף".
קורס שופיפיי, מאורת האריות של שופיפיי, כסף מהאינטרנט, חנויות אינטרנטיות, כסף באינטרנט, מוצרים דיגיטליים מניבים

וכשתמכרו את המוצרים האיכותיים של אלגורט, הלקוחות ירצו לקנות מכם עוד ועוד ועוד! אבל נגלה לכם סוד, אלגורט רוכש מעת לעת גם מוצרים זולים. ולמה? כדי לתת אותם חינם כחלק מחבילה, כמוצר משני ולא עיקרי, כך שהשם הטוב שלכם לא ייפגע. 

אנשים מאוד מרוצים מהמוצרים של ג'ון אלגורט, כאשר חלק מהמוצרים שהוא מוכר בשיטת ה-PLR הם ייחודיים ויחידים בעולם (!) – ולכם יש הזדמנות להיות שותפים בדבר ענק! אנשים יקנו את זה. מוצרים שהם גם מימין לשמאל וגם משמאל לימין (עברית ואנגלית), "יש לי קבלות לכל דבר – השקיפות שלי היא ב-100%! תשאלו מה שאתם רוצים ותקבלו קבלות", סיכם אלגורט.

דוגמאות למוצרים ניתן למצוא כאן: https://www.rebrandmillionaire.com

יוצרי תוכן? גם לכם מגיע PLR

בדרך כלל מוכרים בשיטת ה-PLR תכנים ומאמרים מקוריים לבעלי אתרים, שמחפשים תמיד להשיג תכנים חדשים על מנת לרענן את האתר שלהם ולהזין בו מה שיותר תוכן רלוונטי. PLR זהו פיתרון יעיל ומשתלם עבורם. יש נקודה אחת חשובה ומרכזית, שהופכת את ה-PLR למשתלם במיוחד. את אותה חבילת המאמרים ניתן למכור שוב ושוב ושוב להרבה מאוד אנשים.

ניתן לכם דוגמא. אם אתם מוכרים חבילה של עשרה מאמרים מקוריים וחדשים בנישה מסוימת, לצורך העניין, בתחום הרכב. "מה הרכב שלכם אומר עליכם?" או "מוסך זה לחלשים – דברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם ולחסוך כסף?" או "כל הסיבות לכך שקאיה פיקנטו הוא הרכב הנמכר בישראל".

מסחר באיביי, מכירות באיביי, מוצרים דיגיטליים למכירה באיביי, PLR, דרופשיפינג

משכפלים את ההצלחה

מכאן, בעלי אתרים בתחום הרכב ירצו למלא את האתר שלהם בתוכן שקשור לרכבים. את החבילות הללו אתם תמכרו במחיר זול יחסית, לדוגמא, עשרה שקלים למאמר, כלומר 100 ש"ח לחבילת המאמרים, מדובר על מחיר אטרקטיבי מאוד עבור מקבלי השירות. 

אז נכון שעבור עסקה אחת, זה לא הרבה כסף, אבל ניתן למכור את החבילה הזאת שוב ושוב. כאן יש לשים לב שלמרות שיש לכם עניין שכמה שיותר אנשים יקנו מכם את החבילה, יש לשים איזשהו גבול שממנו מפסיקים למכור את חבילת המאמרים. הלקוחות שלכם עלולים מאוד להתאכזב אם הם יגלו שאותה החבילה נמכרה לאלפי אנשים. תמנעו מצב לא נעים עבור הלקוחות שלכם, שהרשת לא תהיה בעצם מלאה באתרים רבים עם אותם התכנים בדיוק. 

לצורך העניין, ניתן למכור את אותה החבילה ל-50 אנשים – ואם הצלחתם, אז הנה לכם 5,000 ש"ח. מכאן, אין דבר שימנע מכם לשכפל את ההצלחה – לכתוב, לייצר ולמכור חבילות רבות בתחומים רבים ובנישות שונות, ובכך להגדיל משמעותית את הרווחים. נציין כי איש תוכן טוב ומהיר יכול לתקתק כעשרה מאמרים ביום.

ניתן למכור הרבה סוגי תכנים ב-PLR

כמו כן, אתם כמובן לא חייבים לדבוק במחירים ובמספרים שהצגנו למען ההדגמה במאמר הזה. אתם תקבעו את המחירים ביחס לתחרותיות בשוק – וכן, לאיכות המאמר והערך שאתם חושבים שאתם מעניקים ללקוח.

מכאן, ניתן למכור לא רק חבילות של תוכן, אלא גם, למשל, ספרים אלקטרוניים שלמים. לפעמים אתם תשנו את המאמרים או המוצרים שתמכרו לפי צרכי הלקוח, ולעיתים הלקוח יקח את המאמרים כפי שהם – ויבצע את השינויים כפי שיראה לנכון, זאת בהתאם לעסקה שסגרתם אל מול הלקוח.

שימו לב שבאתרי PLR שונים, המוצרים מחולקים לקטגוריות שונות – וחשוב מכך, מצויים תחת סוגי רישיון שונים. למשל, לא ניתן לערוך כל מאמר, לתרגם או להציעו בחינם – ולכן יש להבין בדיוק איזה רישיון חוסה מעל המוצר בו אתם מעוניינים כלקוחות.​

 

איך מתקדמים?

להלן דוגמאות למה שמאפשר רשיון PLR, אבל שימו לב שאתם יכולים לקבוע בעצמכם את התנאים. כמובן שככל שתעניקו יותר רשיונות, כך הערך והעניין במוצר שלכם יגברו. רשיונות PLR מאפשרים בדרך כלל: לשים או להוסיף את שמך כמחבר במאמרים, למכור הלאה את זכויות המכירה, להוסיף את התכנים ולהציבם באתר אינטרנט, לפרק ספר אלקטרוני לגורמים, לפרק מאמר למספר מאמרים, להוסיף את התכנים למוצרים אחרים (וכך ליצור חבילה חדשה), למכור את התכנים באתרים כמו איביי או אמזון, להעניק את המאמר בתור בונוס או מתנה ללקוחות.

על מנת לעשות כסף ב-PLR, הכרחי שיהיו לכם מיומנויות כתיבה, או לחלופין להקים שותפות עם כותב או עורך תוכן. המאמרים חייבים להיות באיכות גבוהה. למרות שהרוכשים יבצעו שיניים, עליהם לקבל חומר גלם איכותי ביותר. 

כמו כן, תוכלו לשכור את שירותיו של שכיר או פרילנסר, כותב תוכן שיהווה "סופר צללים" – ולשלם לו לפי מאמר/מילה או לפי תוצאות (ממש כפי שאני עושה עכשיו🤫), אבל קחו בחשבון שיש כאן משום סיכון או חלוקה ברווחים. כמו כן, חשוב לעבוד עם האנשים הנכונים במובן של מקצועיות, יצירתיות והבנה של מטרת התוכן שהוא מייצר.

אין סוף לנישות ולתחומי העניין ב-PLR

מי שמתכוון לכתוב את התכנים בעצמו, לא זקוק להרבה יותר ממחשב וורד/גוגל דוקס או אופיס. כמו כן, תצטרכו אתר אינטרנט משלכם, שדרכו תוכלו למכור את המוצרים – אבל לא חייבים להסתבך, כי יש לנו פתרון מושלם עבורכם.

רוצים להתחיל? שבו עם עצמכם רגע. בצעו מפה של רעיונות ונישות שיכולות לעניין בעלי אתרים. למשל, מי שמעוניין בבריאות טבעית לפי היהדות – ודאי יהיה מעוניין בחבילה של 10 מאמרים על דבריו של הרמב"ם בנוגע לבריאות. חובבי NBA ישמחו לסדרת מאמרים על הופעותיו הראשונות של דני אבדיה בליגה הטובה בעולם, וכן הלאה. 

אין סוף לנישות ותחומי עניין. התקשרו לחברים ולמכרים שאוהבים מתחומים שונים (כמו מוזיקת רגאיי, אילוף כלבים, טבעונות, תיאוריות קונספירציה, יהדות, צלילה באילת ועוד). שאלו אותם איזה מאמרים היו תופסים להם את העין? מה הם היו מעוניינים לקרוא? מכאן, יש להתמקד בנישה ספציפית שבחרתם ולייצר חבילת מאמרים. פשוט תעשו את מה שאם עד לשלב הזה במאמר, כנראה שאתם יודעים לעשות הכי טוב. פשוט תכתבו.

 

קלשון חד ומהוקצע של מאמרים ותכנים רלוונטיים

קבלו השראה מהנער בן 14 דקל וקנין, שיצר נישה חדשה משלו, ברכות קצרות ליום הולדת עם שירים קצרים. הוא לקח את נישת הברכות, ימי הולדת יחד עם יצירת שירים ומוזיקה ומזרחית – יצר נישה חדשה משלו והפך למותג. המחשבה על דקל וקנין תסייע לכם לקבל את ההשראה ולייצר חבילות תוכן חדות, מהוקצעת, ממוקדות ומדויקות עבור בעלי אתרים רלוונטיים כ"הצעה שלא ניתן לסרב לה".

מכאן, יש לתמחר את המוצרים שלכם – עלות מאמר בודד לעומת עלות חבילה של עשרה מאמרים. שימו לב שהלקוחות ירצו לבחון אתכם – ואולי לשלם יותר עבור מאמר בודד כדי לראות את רמת המאמר והכתיבה שלכם. 

אנחנו לא מבטיחים לכם הצלחה בתחום, כי זה תלוי באופן בו תבצעו את התכנים ותשווקו את המוצר שלכם, אבל אנחנו כן מבטיחים שיש בתחום ה-PLR כסף טוב – ואולי הרבה יותר טוב מכל מה שיכולתם לדמיין. בשלב מסוים החבילות שלכם כבר יהיו קיימות, וההכנסה תהיה פאסיבית או פאסיבית למחצה.

אם תבחרו להיות מעורבים בעסק מסוג זה, תבחרו בדרך מאוד מרתקת ויצירתית להרוויח כסף. קיימים אינסוף אתרי אינטרנט שזקוקים להזין עצמם בתכנים כל הזמן. עם שיטות שיווק טובות ואיכותיות – השמיים הם הגבול.

איך הלקוחות שלכם יעשו כסף מהמוצרים ממוצרי PLR שקנו מכם?

על מנת למכור חבילת PLR לאחרים, יש להסביר היטב ללקוחות שלכם באילו דרכים הם יכולים להרוויח כסף מקניית המוצרים שלהם. מאחר והלקוחות שלכם רוכשים בעצם את הזכויות המסחריות במוצר – הם באמת יוכלו להפוך את התוכן שלכם לערימת מזומנים. הלקוחות שלכם יוכלו לייצר הכנסה גם ממכירת המוצר וגם ממכירת אי אלו דברים שנלווים לו.


להלן ארבע דרכים מרכזיות לייצר כסף ממוצרי PLR:

  • מכירת המוצר עצמו: הלקוחות שלכם יכולים פשוט למכור את המוצר שלכם ללקוחות שלהם כמו שהוא. כמו סוחר טוב שקונה בזול ומוכר ביוקר, הוא יוכל למכור במחיר יקר יותר ולהרוויח את ההפרשים. לדוגמא, הוא יכול לרכוש מכם סדרה של עשרה מאמרים "חיים על פי הרמב"ם – כך תשמרו על הבריאות שלכם" – ולמכור אותה בדיוק כמו שאתם כתבתם. כמובן שעליו לבצע גם עבודת שיווק איכותית, אבל זה כבר עניין שלו.
  • להשיג דאטה של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים: הלקוח שלכם יכול להציע את מוצרי ה-PLR שקנה מכם בחינם, זאת בתמורה להרשמה לניוזלטר, וכך לסייע לו להגדיל ולחזק את רשימת התפוצה.
  • הטבה למנויים – יש מספר אתרים שנרשמים אליהם תמורת תשלום חודשי. בעלי האתרים יכולים להציע את התכנים שלכם בתשלום או בחינם על מנת למשוך עוד מנויים.
  • מתנה נלווית – אם אתם מוכרים מוצר דיגיטלי או פיזי, לדוגמא, קורס דיגיטלי על תזונה בריאה גם בשבת, "מדריך לשבת מאוזנת, כך תשמרו על התזונה גם בשבת – תטעמו מהכל ותהנו מהשבת". אז תוכלו לתת במתנה את "חבילת מאמרים על תזונה לפי הרמב"ם" כמתנה שנלווית למוצר העיקרי. 

לסיכום: מכירת מוצרי PLR זה תחום מדהים ולא מנוצל עם פוטנציאל רווח אדיר.
אם אתם מתעניינים ברכישת רשיון של מוצרי פרמיום PLR באמת איכותיים הרשמו כאן בלינק למטה:
www.rebrandmillionaire.com

אם ברצונכם לקבל הדרכות עסקיות נוספות כאלה, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלכם, הירשם לניוזלטר שלנו כאן למטה. 📫

מה אתם חושבים על המאמר?
+1
36
+1
10
+1
23
+1
0
+1
15
+1
3
+1
0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button