מדריך תיעדוף משימות למשווק המתחיל – איך לקבוע סדרי עדיפויות

תיעדוף משימות: איך לקבוע סדרי עדיפויות בתחום בו אנחנו מתחלקים לעשרות פרויקטים במקביל? המדריך הזה יסביר לכם כיצד לעבוד פי 2 במינימום זמן

תיעדוף משימות זאת עבודה לא קלה בתחום השיווק הדיגיטלי. השאלה שחוזרת על עצמה היא "איך לקבוע סדרי עדיפויות בעסק הדיגיטלי שלי" מאיפה מתחילים?

 

אני זוכר את עצמי בתחילת הדרך שלי בעולם השיווק הדיגיטלי, עשרות פניות של לקוחות כל יום ערימה של פתקים עם משימות מפוזרים בכל החדר. עבדתי 24/7 ותמיד מצאתי את עצמי לא מספיק לספק את השירות שלי לכל הלקוחות בזמן… אחרי הכל אני רק בנאדם אחד בעסק הזה.

איבדתי בתחילת הדרך לא מעט לקוחות משלמים, קיבלתי קדחת מעומס עבודה וזה האמת גם הוציא ממני צדדים פחות נעימים גם בחיים וגם בעסקים הייתי לחוץ מאוד וטרוד רוב היום במרדף אחרי סיום הפרוייקט הבא.

בקיצור?
הייתי משועבד.


פול גז בניוטרל

אין אדם שלא חווה את זה… אתה עובד מסביב לשעון נותן את כל כולך אבל במקום להתקדם קדימה אתה נשאר במקום או אפילו גרוע יותר… חוזר אחורה.

אחד הקשיים הגדולים בכל עסק דיגיטלי זה תיעדוף משימות בלי זה אנחנו תמיד מוצאים את עצמנו נותנים פול גז בניוטרל.


החשיבות של תיעדוף משימות

בלי סדר פעולות ידוע מראש העסק שלנו לעולם לא יוכל לפרוץ קדימה, תיעדוף משימות זה דבר שעליו אנחנו חייבים לעבוד ויהי מה, מטבע הדברים כל משווק מתחיל רוצה לקבל עבודה כאן ועכשיו להעמיס לקוחות ולהתחיל לנפח את חשבון הבנק, אבל בלי תיעדוף משימות מסודר הרבה לקוחות שיכלו לשלם ריטיינר ולהפוך את העסק ליציב ורווחי לאורך זמן מבטלים את העסקה לאחר שהם חשו אכזבה עקב אי עמידה בלוחות זמנים עבודה לא איכותית ועוד… הסיבה לזה לרוב נובעת מתיעדוף משימות לא נכון.


איך לקבוע סדרי עדיפויות 

במידה ואנחנו היחידים בעסק ומטפלים בהכל בעצמנו (לא מומלץ, נגיע לזה עוד רגע) אז הדרך הנכונה לקבוע סדרי עדיפויות היא כמובן בהתאם להתחייבות שלנו ללקוחות.

במידה ויש לנו לקוח א שהובטח לו לדוגמא הקמת קמפיין שיווקי תוך 48 שעות ויש לנו בנוסף לקוח ב שהובטח לו הקמת מאמר תוכן תוך 7 ימים אנחנו קודם כל נרים קמפיין ללקוח א מה שלוקח לנו כ60 דקות לכל היותר ומיד לאחר מכן נעבוד על מאמר התוכן שאותו יש לנו 7 ימים לספק.

במקום לעבוד עם פתקים בעסק אני בתחילת הדרך פתחתי מסמך אקסל שבו ריכזתי את רשימת הלקוחות ומיינתי אותם לפי עדיפות מ1-10 ועם רשימת המשימות שיש לבצע לכל לקוח.

ניתן גם להיעזר בפלטפורמה מדהימה לניהול משימות בשם Highver שבהחלט עוזרת ליצירת סדר בעסק, המערכת נוצרה בעיקר למקדמי אתרים אבל שימושית גם לנותני שירות בתחום השיווק הדיגיטלי.


אאוטסורסינג – חובה מוחלטת ליצירת סקייל בעסק

כל עסק שמעוניין לצמוח חייב אאוטסורסינג, מיקור חוץ זה הכלי דרכו אפשר לספק שירות ליותר אנשים ולעבוד פחות במקביל, בעלי עסקים רבים בעולם השיווק הדיגיטלי מפחדים להוציא כספים לאאוטסורסינג ומעדיפים לעשות את כל הפעולות בעצמם בשביל לשמור את כל הכסף לעצמם, מובן מאיזה מקום זה נובע אבל רובם לא מבינים שאי שימוש באאוטסורסינג זה בידיוק מה שפוגע להם בעסק ומשאיר אותם במקום.

כל זמן שאתם עושים הכל בעצמכם אתם משועבדים
המודול העסקי שלכם הוא זמן = כסף.


לפצח את האאוטסורסינג

תדמיינו איך זה להיות בעל של חברה בעמ ולא עוד עוסק פטור/מורשה שיושב כל היום בבית מול המחשב, עם אלפי לקוחות משלמים וכסף שזורם לכם לחשבון הבנק, בלי לחץ מתמיד על תיעדוף משימות שונות או השאלה שרצה בראש "איך לקבוע סדרי עדיפויות" כל יום כל היום

תנו למישהו אחר להתעסק בכל הכאב ראש, האצלת סמכויות זאת הדרך לסקייל מהיר בעסק, מתן שירות לכמות גדולה של לקוחות במינימום זמן, והכי חשוב… מקסימום רווח במינימום זמן והשקעה

אני מזמין אתכם לצפות עכשיו בקורס אאוטסורסינג של מומחה השיווק הדיגיטלי ברנרד מזל טוב שממש
מפשטת את שיטת הפעולה עם מיקור חוץ ותתן לכם שקט נפשי וכלכלי


לחץ/י כאן לצפיה מידית בקורס אאוטסורסינג


אם ברצונכם לקבל הדרכות עסקיות נוספות כאלה, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלכם, הירשם לניוזלטר שלנו כאן למטה. 📫

מה אתם חושבים על המאמר?
+1
30
+1
0
+1
16
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button