מדריך גדלים למודעות ברשת המדיה – Google GDN לשנת 2021

אחת ולתמיד מהם הגדלים האידיאליים למודעות ברשת המדיה של גוגל Google GDN כאן נסקור בקצרה את גודלי המודעות האידיאליים להקמת קמפיין Native Ads בגוגל

מהם מודעות ברשת המדיה – Google GDN?

גדלים למודעות – מודעות ברשת המדיה של גוגל (Google GDN – Google Display Network) מעולות לאחוז הקלקה גבוהה בעלות יחסית נמוכה ומיתוג של עסק וחשיפה למול גולשים שנמצאים באתרים המועדפים עליהם, בנוסף לבאנרים באתרים המודעות יופיעו גם ב-YouTube, וגם באזור הפרסומות של האימיילים בחשבון Gmail או בניידים באפליקציות.

איך מעצבים את התמונות למודעות?

זה האמת די פשוט, ניתן להשכיר פרילנסר שיצור באנרים בגדלים הרצויים שאותם נראה במאמר הזה או שניתן ליצור באנרים למודעות הגוגל בקלות דרך מערכת Canva כפי שאני עושה
המדריך לגדלים גדלים – Google GDN לשנת 2021 CANVA

מה הפורמט של תמונה למודעת Google GDN?

אם מדובר במודעות תמונה סטטיות אז הפורמט הוא GIF ,JPG או PNG וגודל הקובץ צריך להיות 150KB או פחות.

בכל הנוגע למודעות Google GDN מונפשות – קובץ GIF בלבד וגודל הקובץ 150KB או פחות.

בנוסף לזה יש הגבלה לאורך האנימציה של הגיף והמהירות שלה: משך האנימציה לא יעלה על 30 שניות, ניתן להפעיל אנימציות ברצף אבל הן חייבות לעצור לאחר 30 שניות.

מודעות GIF עם אנימציה צריכות לפעול בקצב נמוך מ-‎5 FPS. רשת המדיה של גוגל לא תומכת במודעות GIF עם אנימציה באיכות HD).

מודעות ברשת המדיה לדוגמא:
גודל תמונות למודעות גוגל רשת המדיה

מה הגדלים למודעות ברשת המדיה?

הנה רשימת הגדלים האידיאליים למודעות ברשת המדיה של גוגל
גודל תמונות למודעות גוגל רשת המדיה

מה צריך לדעת על מודעות רספונסיביות:

אני אישית מאמין שאם כבר עושים קמפיין נייטיב (הכוונה לשיווק של משפכי שיווק ולא לחנויות אינטרנטיות) אז להוציא את הטוב ביותר, עם זאת יש לא מעט חברות ובעלי עסקים שבוחרים במודעות רספונסיביות מסיבות כמו חיסכון בזמן, חוסר ידע ועוד…

מודעה רספונסיבית ברשת המדיה בנויה מתמונת לוגו של העסק טקסט קצר ותמונת רקע… זה פחות או יותר הכל, במודעה מהסוג הזה פחות ניתן ליצור "Pattern Interrupt" ולהעלות אחוז הקלקה.

 

הגדלים לתמונות למודעה רספונסיבית ברשת המדיה הם:

תמונות לרוחב: 1,200X628. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 1.91:1

תמונת ריבוע: 1,200X1,200. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 1:1

לוגו: 1,200X1,200. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 1:1

לוגו לרוחב: 1,200X300. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 4:1

*יש להימנע מטקסט על התמונה. הטקסט צריך לכסות עד 20% מהתמונה לכל היותר

חשוב לי לחזור ולחדד שאני כלל לא ממליץ להשתמש במודעה מהסוג הזה (הכוונה לשיווק של משפכי שיווק ולא לחנויות אינטרנטיות) מהסיבה הפשוטה שהיא משעממת ומיועדת לעצלנים שלא מעוניינים להשקיע בקריאייטיב איכותי וטוב.


עלול לעניין אותך גם:
ככה תוכלו למנוע קליקים מזויפים (הונאת קליקים) בקמפיין הגוגל אדס שלכם

אם ברצונכם לקבל הדרכות עסקיות נוספות כאלה, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלכם, הירשם לניוזלטר שלנו כאן למטה. 📫

מה אתם חושבים על המאמר?
+1
19
+1
0
+1
14
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button