בחירות 2021 – איך בחירות רביעיות יהרגו לנו את תקציב השיווק

בחירות 2021 יסתכמו בעשרות מיליוני שקלים במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה עם סגר אחרי סגר בחירות רביעיות ייקרו את תקציבי השיווק של משווקים שונים ויפגעו בהם עוד יותר בזמן ההתאוששות מוירוס הקורונה

תקציב בחירות 2021 יעמוד על כ-650 מיליון שקל לבחירות רביעיות

מטבע הדברים תקציב בחירות 2021 משפיע על תקציב השיווק של בעלי עסקים בצורה חזיתית. לאחר שנתיים ארוכות של סבל מתמשך, עסקים שנסגרו קנסות סגרים והמון קורונה…

בעלי עסקים רבים פנו לעולם השיווק הדיגיטלי בתקווה להציל את כלכלת ביתם
אך אפילו במרחב הדיגיטלי הפוליטיקה מצאה את דרכה להרוס לנו את העסק.

 

מדוע תקציב הבחירות הרביעיות משפיע על השיווק שלנו?

התשובה לזה היא פשוטה, פרסום בפייסבוק וגוגל מתבסס על סוג של מכרז
בניגול למכרז מהסוג שאנו מכירים המכרז בעולם השיווק עובד על תיעדוף המודעות של הזוכים במכרז. משמע שהמשווקים שהמודעות שלהם עם איכות הציון הגבוהה ביותר ועם תקציבים והצעות מחיר הגבוהות ביותר פר הקלקה או המרה יקבלו חשיפה רבה יותר ולקהל חם יותר.

לכן כשיש תקציב שיווק לבחירות רביעיות שמוערך בכ-650 מיליון שקל שמחולק ל12 שחקנים עיקריים הם מקבלים עדיפות עליונה.
תקציב שיווק בחירות 2021 בחירות רביעיות הליכוד מרצ ימינה יהדות התורה כחול לבן שיווק בפייסבוק

אוטומטית עקב בחירות 2021 עלויות השיווק של שאר ה"שחקנים הקטנים" עולה משמעותית.
התחרותיות במכרז עולה, כולם משלמים יקר יותר פר חשיפה פר הקלקה וכמובן פר המרה.

מהו "קזינו פייסבוק"

שיטת התיעדוף (המכרז) זה קזינו לכל דבר ועניין.

תאכלס?
שחקנים גדולים מנצחים בזמן ששחקנים קטנים פושטים רגל
וכמובן, הבית תמיד מנצח.

ככה פייסבוק עובדת, ובזמן מסע בחירות מרגישים את זה בצורה השקופה ביותר!

"אז אתה בעצם ממליץ לא לשווק בזמן מסע בחירות 2021?"

אני תמיד ממליץ לשווק ולעשות אופטימיזציות.
במיוחד עם העסק שלך תלוי בתקציב שיווק ולא מבוסס אורגנית

אז כן…
תקציב השיווק של בחירות 2021 מייקר את העסק משמעותית

אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להפסיק לשווק
פשוט צריך לקחת בחשבון את העובדה שצריך להתאמץ יותר בשיווק שלנו בזמן מסע הבחירות הרביעיות והשיגעון של המדינה.

חשוב מאוד להתמקד בשיווק שלכם בדברים הבאים:

  • משיכת תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים בשיווק שלנו (Pattern Interrupt)
  • דגש על התועלות והשימושים שיש למוצר/שירות שלנו להציע בצורה ברורה (USP)
  • דגש על חווית משתמש ורספונסיביות לניידים של המשפך השיווקי שלנו
  • טרגוט מצומצם ומדויק ככל שאפשר ולא מנופח ורחב עם קהלים לא רלוונטיים
  • ניתוח המשפכים השיווקיים שלנו ואופטימיזציה לאחוזי המרה (CRO)
  • שוחד אתי (מתנה או הצעה חינמית בעד הרשמה כליד)

והכי חשוב…

לשלם אך ורק על תוצאה ולא על מה שמסביב

בחירות רביעיות לימדו אותנו לא להסתמך על שיווק ממומן

שוב אני רוצה לחדד שהכוונה שלי היא לא שלא תשווקו בכלל בממומן
בחירות רביעיות הקשו על תקציב השיווק של כולנו בהחלט אבל זה לא הדבר היחידי שהשפיע עלינו או שישפיע עלינו בעתיד וככה זה קידום ממומן זה עסק לא יציב.

הרבה משווקים סבורים שקמפיין אחד רווחי יכול לעמוד לנצח ולהכניס רווחים עם ROI חיובי אבל זאת טעות מרה שרובנו לומדים אותה על בשרנו.

כל משווק טוב יודע שגם בקמפיינים הכי מוצלחים שיש הלידים עם הזמן מתייקרים, אחוזי ההמרה יורדים והROI עלול בכל רגע נתון להפוך לשלילי. תמיד נדרשת עבודת תחזוק ואופטימיזציה של קמפיינים, שינוי של קריאייטיב קופי ואפילו משפכי שיווק מכיוון שקידום ממומן זה מאבק יום יומי ולא יציב למי שלא משופשף ומשפר את השיווק שלו כל יום.

האלטרנטיבה היציבה והרווחית לשיווק ממומן

לא שילמתי בשביל שתקרא את המאמר הזה.
הקוראים שלי מגיעים לכאן בצורה אורגנית לחלוטין. מימין ומשמאל רואים באנרים של העסק שלי ויכולים להירשם גם כאן למטה לרשימת התפוצה שלי.
ככה אני מקבל לידים לגמרי בחינם מגוגל ואפילו בבחירות 2021.

כרגע קידמתי מאמר SEO בנושא הבחירות ואנשים יכולים להגיע אלי בזמן הבחירות ולהירשם לשירותים השונים שאני מציע מבלי שאצטרך להשקיע אפילו דקה אחת על שיווק ממומן.

כבר הבנת שכל עסק שתלוי בשיווק ממומן בלבד זה עסק לא יציב?
תירשם כאן >> קורס קידום אתרים


אם ברצונכם לקבל הדרכות עסקיות נוספות כאלה, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלכם, הירשם לניוזלטר שלנו כאן למטה. 📫

מה אתם חושבים על המאמר?
+1
2
+1
12
+1
23
+1
1
+1
49
+1
0
+1
21

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button