ככה תוכלו למנוע קליקים מזויפים (הונאת קליקים) בקמפיין הגוגל אדס שלכם
פרסום בגוגל אדס זה נשמת אפו של עסק מצליח אבל מה עושים כשיש קליקים מזויפים או שנופלים בחוות קליקים? הבעיה העיקרית היא שהמודעות של Google מוגדרת, בשילוב עם אופן הפעולה של תשלומים ותנועה, היא פתוחה למדי להונאות ולניצול על ידי משתמשים של צד שלישי עם כוונה זדונית.
קליקים מזויפים (הונאות קליקים) זאת תופעה לא חדשה לצערי, זה נעשה על מנת לחבל בעסקים, להגביל את החשיפה ואחוזי ההמרה בפועל, וברוב המכריע של המקרים להעלות את עלויות הפרסום של המתחרים גבוה כל כך שהם כבר לא יכולים להרשות לעצמם לשווק.
הבנה של הונאת הקליקים
מהי תנועה מזויפת?
איך עושים את זה?
- הודו
- פקיסטן
- בנגלדש
- טורקיה
- הפיליפינים
- קניה
- ניגריה
- ונצואלה
עם זאת, הם יכולים גם להגיע מחלקים שונים של מזרח אירופה, כמו גם צפון אפריקה ודרום אסיה.
מה המטרה של קליקים מזויפים?
במילים פשוטות, המטרה היא לעלות לך משמעותית את תקציב השיווק בכדי שתפרוש. הדבר המעניין הוא שמודעות בגוגל/פייסבוק הן דינמיות, כלומר, אתה לא משלם עבור מנוי אלא לשימוש, באמצעות קליקים או תנועה רשומים שנוצר. פירוש הדבר שכאשר אתה מעלה מודעה, ומישהו לוחץ עליה, המודעה יוצרת תנועה על ידי הפניית המשתמש המדובר לאתר שלך, דבר שעלול להוביל למכירה או רווח. ובכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך, גוגל או פייסבוק יחייבו אותך על כך.
אבל גוגל לא אמור להגן מפני הונאת קליקים?
מה ניתן לעשות כדי למנוע קליקים מזויפים?
יש, למעשה, לא מעט דברים שאתה, בתור משתמש ובעל עסק, יכול לעשות כדי להגן על מודעות פייסבוק שלך מפני הונאות קליקים. זכור, עם זאת, זה ידרוש ממך לצאת מאזור הנוחות שלך ולמעשה לשים לב אליהם כמעט כל הזמן, על מנת להיות לפחות 2 צעדים לפניהם.
- ללמוד מודעות גוגל
יש מספר גבוה עד כדי גיחוך של אנשים שאינם יודעים איך בדיוק מודעות גוגל עובדות, למרות שהם כבר משתמשים בהם במשך שנים. גוגל עושה את זה קל מאוד וניתן ללמוד על מערכת המודעות שלהם וכיצד לגרום להן לעבוד לטובתך וגוגל אפילו משווקים קורסים אשר מלמדים כיצד להשתמש במודעות שלהם.
ישנם כל מיני הוראות, מידע, מאמרים, אפילו קורסים הזמינים לבעלי עסקים, כולם חולקים מטרה משותפת, לחנך את ההמונים לגבי מערכת המודעות וכיצד להשתמש בה. קרא את כל המידע, למד את כל מה שיש ללמוד עליהם, ואל תתבייש לרשום הערות, ייתכן שיהיה עליך להתייחס אליהם מדי פעם.
- תגיד לא למיקור חוץ
זה יכול להיות מפתה פשוט לשלם לחברה אחרת כדי לטפל במודעות שלך בשבילך, ובצדק, אנחנו אוהבים לעבוד כמה שפחות עבור התוצאות הטובות ביותר, אבל זה הדבר הלא נכון לעשות כאן. אף חברה אחרת בעולם לעולם לא תהיה מסורה לעסק שלך כמוך, וגם לא תהינה מעוניינת בכך שתצליח כמו שאתה מעוניין.
זה לא הולך להיות קל, וזה ייקח לא מעט זמן, אבל תצטרך לוודא שאתה מטפל בכל היבט במודעות הפרסום שלך בגוגל/פייסבוק בעצמך, ללא התערבות חיצונית, מלבד התמיכה של גוגל במידת הצורך.
- היזהר מאוד מהקהלים שאליהם אתה מטרגט
זה ממש המקום שבו הרוב המכריע של בעלי עסקים נכשלים. באופן אידיאלי, היית רוצה להגיע לאנשים רבים ככל האפשר, אולם בפועל, ככל שהקהל הרחב יותר, כך גדל הסיכון לחשיפה להונאת קליקים.
תסתכל טוב על העסק שלך ותכוון רק למיקומים הרלוונטיים באמת. אל תקח כאן חשיפות רחבות, פשוט תמשיך ישר לנקודה של היעד הדמוגרפי האמיתי והמצומצם, ותגדיר את המודעות שלך. גוגל עושה את זה ברור וקל מאוד, ואתה יכול להחליט מי רואה את המודעות ומי לא, אבל אתה צריך להיות ספציפי מאוד על זה, לא מעורפל ולא ניחושים.
- טרגוט למחשבים, ולא לניידים
מודעות למחשב הרבה יותר יעילות ממודעות לנייד אך גם יותר יקרות, כמובן שבסביבת העבודה שלנו מול המחשב אנחנו נגישים הרבה יותר למודעות ותהליך האינטרקציה בין קהל היעד למודעות שלך אפקטיבי הרבה יותר אך יש גם הטבות וגם מגרעות לסיפור, מודעות מחשב יקרות בהרבה יותר ממודעות נייד, ככה שאם אתה מתכנן לפרסם רק למחשבים תתכונן לשחרר כספים.
רוב התנועה הבוטית מגיעה מניידים וגם רוב התנועה באופן כללי מגיע מניידים ואיתו גם התוצאות ורוב האנשים המשתמשים במחשב הם יותר עובדים מאשר צרכנים
- השתמש ברשימת החסימה (Exclude)
לכל משתמש שמשלם עבור מודעות פייסבוק או גוגל יש גישה לרשימת החסימה שלו, שבה ניתן להשתמש, כפי שהשם מרמז, לחסום אנשים מסוימים, נתונים דמוגרפיים מסוימים, ואפילו מדינות מסוימות לראות את המודעות שלהם.
זוהי הדרך הטובה ביותר להישמר מפני חוות קליקים במיוחד מפני שכל כתובות ה- IP השייכות לארצות שנבחרו לא יוכלו לראות, לגשת או לקיים אינטראקציה עם כל אחת מהמודעות שלך, בצורה או דרך. הדרך הטובה ביותר לעשות שימוש בתכונה זו היא למעשה להתקין קוד מעקב שמקליט את המתרחש באתר האינטרנט שלך ולעקוב אחר הפעילות של המשתמשים, כמו גם כתובות ה- IP שלהם, כמה זמן הם היו באתר שלך, מה הם מסתכלים, ומה הם עשו . אם אתה מתחיל לראות הרבה קליקים מזויפים, כמו ביקורים של 2 שניות, מ- IPs השייכים למדינה מסוימת, אל תהסס להוריד את פטיש האיסור ולהוסיף אותו לרשימת החסימה. אמנם זה אולי נראה קצת קשה וקצת מפלה, ובצדק, כי זה רק זה, זה גם משהו שאתה צריך לעשות כדי להדוף מפני חוות לייקים ו Click frauds.
זה ייקח הרבה זמן, וזה ידרוש ממך להשקיע הרבה מאמץ ומשאבים, אבל אם זה נעשה כראוי, העסק שלך יגדל עד לנקודה שבה אתה יכול להרשות לעצמך מחלקה שלמה המוקדשת לפעילות זו, כמו גם כמו אמצעים מגוונים יותר של פרסום.
אני גאה להכיר לך את מערכת קליקסיז, קליקסיז הינה מערכת אוטומטית אשר חוסמת כתובות IP שעושות הונאת קליקים ובתוך המערכת יהיה לך אפילו מנהל חשבונות אישי שידרוש מגוגל החזר כספי בעבור כל הונאת קליק אשר נפלת בה חלק!
מדריך החזר כספי על פרסום בגוגל אדס וחסימת קליקים מזויפים
לינק למערכת: http://bit.ly/2ESLN41
אתה לא תאמין כמה כסף זרקת לפח לפי שהתחלת לעבוד עם קליקסיז!
ההשקעה הכי טובה של כל משווק. המערכת לא יקרה כלל והתשלום עבורה מרגיש כאפס לאחר שתחסוך הרבה יותר כסף בשימוש בה.
מעל 40% מהתנועה ברחבי האינטרנט היא מזויפת הגן על העסק שלך ועל תקציב השיווק שלך היום ותתחיל לעבוד בצורה מסודרת עם קליקסיזלחץ/י כאן לפתיחת חשבון ניסיון בחינם ותחסום קליקים מזויפים בשלט רחוק וללא מאמץ
אם ברצונכם לקבל הדרכות עסקיות נוספות כאלה, היישר לתיבת הדואר הנכנס שלכם, הירשם לניוזלטר שלנו כאן למטה.